Каталог товарів
+38 (099) 727 52 86
Наша адреса
вулиця Тростянецька, 107, Київ, 02099
Телефони
Графік роботи
  • Пн-пт з 09:00 по 20:00
  • Телефонуй! Команда спеціалістів "VADE" допоможе здійснити вдалу покупку!
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Умови гарантії та сервіс

Ми у Vade розуміємо, наскільки важливо для вас бути впевненими у якості придбаних товарів. Саме тому ми пропонуємо офіційну гарантію на всі продукти, представлені в нашому інтернет-магазині.

1. Гарантія на товари

Офіційна гарантія надається виробником та триває від 12 до 60 місяців, залежно від категорії товару.
Ми співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками, що гарантує сертифіковану продукцію та високу якість.
Гарантійне обслуговування здійснюється через авторизовані сервісні центри виробників.

2. Як підтвердити гарантію?

Щоб скористатися гарантійним обслуговуванням, необхідно надати:
Товар у повній комплектації
Гарантійний талон виробника або нашого магазину
Документ, що підтверджує оплату (чек або накладну)

3. Гарантійне обслуговування

✅ У разі поломки товару з вини виробника авторизований сервісний центр виконає ремонт або заміну.
✅ Якщо товар неможливо відремонтувати, ми запропонуємо аналогічну модель або повернемо кошти.
✅ Адреси авторизованих сервісних центрів зазначені у гарантійному талоні або їх можна уточнити у службі підтримки Vade.

4. Коли гарантія не діє?

  • Гарантійне обслуговування не надається, якщо:
  • Пошкоджено гарантійні пломби
  • Товар має механічні пошкодження з вини покупця
  • Порушені правила експлуатації, зазначені в інструкції
  • Було здійснено самостійний ремонт або розбір товару
  • Серійний номер змінений, стертий або не може бути ідентифікований

5. Гарантія не поширюється на:

  • Природне зношування товару
  • Дефекти через неправильне підключення до електромережі
  • Пошкодження від стихійних лих (наприклад, затоплення, блискавка)
  • Дефекти, спричинені несанкціонованими модифікаціями

6. Як отримати гарантійне обслуговування?

✅ Зверніться до авторизованого сервісного центру виробника (адреси вказані в гарантійному талоні).
✅ Якщо виникли труднощі — зв’яжіться з нашою службою підтримки, і ми допоможемо знайти найближчий сервісний центр.

Телефон служби підтримки: +38 (099) 727-52-86 | +38 (068) 313-77-08
Email: [email protected]

 

Професійний підхід
Професійний підхід Наші інженери мають багаторічний досвід у монтажі обладнання.
Комплексні рішення
Комплексні рішення Ми забезпечуємо повний цикл робіт: від монтажу до запуску.
Збереження гарантії
Збереження гарантії Завдяки дотриманню всіх вимог ми зберігаємо заводську гарантію.
Персоналізація послуг
Персоналізація послуг Ми врахуємо специфіку вашого об'єкта налаштовуючи обладнання.
Гарантія якості
Гарантія якості Гарантія якості та дотримання технічних стандартів.
Широкий спектр обладнання
Широкий спектр обладнання Монтаж для будь-якого обладнання