Чому в VADE купувати безпечно:
- Ми продаємо тільки оригінальний і сертифікований товар з гарантією від виробника;
- Зрозуміла і проста процедура повернення;
- Процес перерахунку або ж повернення грошових коштів відбувається протягом 1 робочого дня.
5 простих кроків для обміну (або повернення) товару:
- Переконайтеся, що з дня покупки пройшло не більше 14 днів (дата вказана в гарантійному талоні і касовому чеку);
- Зв'яжіться з менеджером і вкажіть причину повернення;
- Уточніть, яким чином вам буде зручно зробити обмін/повернення товару;
- Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення грошових коштів;
- Якщо стався гарантійний випадок і товар був у використанні, вам необхідно отримати висновок сервісного центру
Поверненню не підлягає товар, якщо він не належної якості, тобто:
- він був у використанні;
- відсутня або пошкоджена упаковка товару;
- товар має видимі технічні пошкодження;
- відсутній чек або гарантійний талон.
Хто сплачує вартість доставки при поверненні товару?
У цьому випадку при поверненні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: забір посилки кур’єром або перевезення транспортною компанією до іншого міста, згідно з товаро-транспортною накладною. У разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки оплачується Покупцем.
Повернення товару здійснюється за даними: Київ, вул. Тростянецька, 107/11.
на ім'я Станкевич Валерій Валерійович, номер телефону +38 099 727 52 86.