Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса:
Київ, вул. Тростянецька, 107/11.

Київ, вул. Тростянецька, 107/11.
Пн-Нд 9:30-19:00
Телефонуй! Команда спеціаліств Vade на зв'язку, або ж можеш замовити дзвінок на зручний для себе час!
0 800 301 394 068 313 77 08 099 727 52 86 Замовити дзвінок

Повернення та обмін

Строки повернення та обміну:

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем згідно закону про захист споживачів.

Весь список товарів належної якості на нашому сайті "VADE" підлягає поверненню та обміну.

ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЦЕ:

До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були використані, а також збережено їх первісний товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби, а також документи, видані разом із товаром.

Хочете повернути товар? Що робити?

Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам потрібно:

Написати на нашу електрону пошту [email protected] , описати причину, а також залишити контактні данні за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнення деталей повернення

Або зателефонуйте нам за номером телефону, який вказано в розділі "контакти": +38 099 727 52 86.

Повернення товару здійснюється за даними: Київ, вул. Тростянецька, 107/11.

 на ім'я Андрієнко Михайло Іванович, номер телефону +38 099 727 52 86.

Хто сплачує вартість доставки при поверненні товару?

У цьому випадку при поверненні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: забір посилки кур’єром або перевезення транспортною компанією до іншого міста, згідно з товаро-транспортною накладною. У разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки оплачується Покупцем.

Коли повернуться кошти?

Після отримання та огляду товару нашими співробітниками, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто за реквізитами, з яких здійснювалась оплата. Отримання відправлених Вами посилок на повернення нашими співробітниками відбувається кожен день з понеділка по п'ятницю.

У яких випадках обмін або повернення товару неможливі?

Якщо з моменту отримання Вами замовлення пройшло більше 14 днів.

Якщо було пошкоджено первісний товарний вигляд товару, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби або документи, які були видані разом з товаром.

Якщо покупцем було втрачено частину комплектуючих.

Якщо при оформленні замовлення на прохання покупця було внесено зміни у комплектацію або зовнішній вигляд товару а саме: додано або прибрано якусь кількість комплектуючих.